Klachtenprocedure

Tevreden klanten als uitgangspunt.

Excellente dienstverlening met persoonlijke aandacht. Dat is ons streven. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de dienstverlening van VECTOR. In dat geval kunt u een klacht indienen.

Als u een klacht heeft, verzoeken wij u deze bij voorkeur schriftelijk en binnen drie maanden nadat het feit zich heeft voorgedaan in te dienen. Dat doet u in eerste instantie bij de adviseur van VECTOR waarmee u contact onderhoudt. De (email) adressen van onze medewerkers vindt u op deze website.

Na ontvangst van uw klacht sturen wij u binnen twee weken een ontvangst-bevestiging waarin de termijn voor beantwoording van uw klacht wordt aangegeven. In de regel is dit zes weken, behoudens gevallen waarin veel onderzoek moet worden gedaan.

Geschillencommissie

Indien u het niet eens bent met de uitkomst van de klachtenafhandeling door VECTOR, kunt u een rechter inschakelen. U kunt zich ook wenden tot het Kifid. Het Kifid hanteert eigen spelregels, waarvoor wij u dan ook graag doorverwijzen naar onderstaand adres en bijbehorende gegevens.

Kifid
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon 070-3338999
E-mail info@kifid.nl
www.kifid.nl